Nån rubrik

Nu har helvetet brakat läst tänkte jag skriva, men det har det inte, utan jag har bara börjat jobba "mer än 100%" som det kallas, proffsigt.

Hela den här veckan har vi haft "utbildning", dvs att vi fotograferar lärare, och går igenom lite sista grejer så vi kan allt inför skolfoto! Man har börjat förstå bredden av det hela och det ska bli väldigt spännande! Igår var jag dock ledig från Expressbild, jobbad på maxi i stället. De andra drog till jönköping för att fota lite lärare!


Bild tagen av Adam från i tisdags, lärarfotografering i Uppsala!

Idag var vi återigen i Uppsala och fotade lärarna på Fyrisskolan, det gick så bra så!





Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-20 @ 16:42:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0