James, Samsung, Annie, Linda

...fyra namn som cirklar runt i mitt liv just nu.

Jag har äntligen fått hem min nya mobil! Den funkar prima bortsett från att de inte hade svenskt tangentbord, men det har löst sig nu också.
Igår åkte jag och Mathias till Örebro för att kolla på en av mina favritfotografer, James Nachtweys utställning. Utställningen var jättebra, hans bilder är så himla bra tycker jag. James eller jim som han kallas är krigsfotograf, eller anti krigsfotograf kanske man ska säga, och hela konsthallen i Örebro fylldes av hans ångestbringande hemska bilder.
Man fick också se en film om honom och hans jobb.




Några exempel.

I tisdags var jag på Fotografiska i Stockholm och kollade på Lennart Nilssons, Annie Leibovitzs, Vee Speers, Joel-Peter Witkin och Anders Petersens utställningar. MYCKET BRA! Annie Leibovitz, vilken fantastisk fotograf!

Men nu till lite roligare saker: På lördag drar jag till Rättvik äntligen, för att träffa Linda:) Kan knappt vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0