Paris

Jag har precis blivit utsatt för en blogrape, om det nu heter så. Min kära syster var här och skrev lite, det måste ju bara betyda att det är så hon visar hur mycket hon uppskattar mig som syster?

Idag var sista dagen i Paris, syndigt nog, för jag tycker verkligen om den här staden. Idag var vi på Notre Dame, gick upp för alla trappstegen i Eiffeltornet, över 1000 trappsteg (!) och sen köpte vi baguetter och liknande och picnicade vid Sacre Cour, som har en väldigt fin utsikt över Paris.
I morgon bilar vi till Normandie, det är bland de sista stoppen på vår resa!


Skitunge:)

Kommentarer
Postat av: Jens

Skitskojsigt ju!

2010-07-05 @ 13:19:54
URL: http://jhunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0