Strömsholm

Sara och jag bestämde oss att göra en Anders Geidemark och åka ut till Strömsholm och fota soluppgången.
Kvällen innan vi skulle åka (vi hade bestämt klockan 03.00 på natten) drog stora moln över Västerås, men jag hade sett på yr.no att det skulle vara molnfritt i Strömsholm ändå. Så när klockan ringde 02.30 så tog jag mitt pick och pack och satte mig i bilen för att åka till Sara.

Väl framme i Strömsholm möttes vi av, ja just det, moln. Men det gick ganska snabbt, så skingrades det. Soluppgången var väl sisådär där vi var först, vid slottet, och dimman var inte lika tät som önskat.

Vi fotade hästarna som var ute och betade under natten.



...och äntligen blev det lite ljusare!





Liiite dimma.

Efter en tid bestämde vi oss för att åka hemåt. Vi tänkte att vi kan ju alltid stanna om vi hittar ett najs plejs.

Well.... Vi hittade en pretty najs soluppgång i alla fall!
Först var det lite molningt och inte jättestark sol, men sen:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0