Pix

Tänkte bara dela med mig lite snabbt av de senaste dagarna ute på vift!

Jag i Polen! Bilåkning.

Syster i bilen.

Någon mystisk gammal tant i bilen.

Mysfrukost i Krakow med grapefruktjuice. Bästa juicen jag druckit. Värsta bohemstället btw.

Besök på Auschwitz-Birkenau.

Kommer mer bilder därifrån någon annan gång. Man fick tyvärr knappt fota något men jag försökte så mycket jag kunde. Det var jätteintressant att vara där, men som väntat blev man väldigt nedstämd efteråt. Jag drömde mardrömmar nätterna efter.



Sedan drog vi till en av mina favritstäder: Prag.


Vi var på typ tjeckiens äldsta krog som hade varit igång sen typ 1400-talet. Självklart drack vi deras öl som de hade bryggt själva. Helt svart var det men jag tyckte det var gott!



Efter Prag drog vi till Schweiz, där vi forfarande är. Välsigt trevliga berg, känns väldigt sound of music alltihopa. Har varit toppenväder, men uppe på ett av de högsta berget var det dis! 4000 meter upp.



Kommentarer
Postat av: erika

Wow nice!

jag vill också ut och resa!

Bilden från Auschwitz-Birkenau där du hade en väldigt låg kameravinkel,den bilden var väldigt stark!

2010-07-01 @ 00:41:12
URL: http://undmiel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0