Jag får liksom ingen ordning.

Nu är det bara några enstaka timmar kvar tills vi åker! Det ska bli galet gött att få åka runt lite, kolla på fantastiska städer och äta all den glass jag kommer äta.
Just nu sitter jag hemma; nyfriserad, trött och allmänt nöjd. Dessutom är det ju lön om ett par dagar!
Jag är snart färdigpackad, har varit lika kass som vanligt. Har alldeles för mycket kläder med mig, men jaja. Alldeles för mycket böcker också. Jag läser sjukt mycket just nu och jag tror att min hög med böcker jag ville läsa var på 17 böcker från början, och mer än hälften var typ mer än 700-sidors böcker. Ganska sorgligt, eftersom jag inte planerar att läsa så mycket egentligen. Slutsiffran på antalet böcker har nog slutat på 7, vilket jag aldrig kommer läsa ändå. Kanske 1 eller möjligtvis 2.


Motsatsbilden till taxbilden i mitt förra inlägg.

En sak som är väldigt bra för mig med den här resan är att jag nu äntligen kommer fota. Jag ska om jag har tillgång till internet försöka visa lite bilder jag tar under resan. Jag hoppas verkligen att jag får inspiration!
Min hals har också börjat värka, till råga på allt. Först var det min kommande visdomstand, men när den värken gav sig så kom en ny, halsvärken. Men om jag bara sover lite inatt så försvinner den nog hoppas jag.

Jaja, det jag egentligen ville söga med det här inlägget var nog bara hej då, och hare så bra allihopa. Jag hoppas jag återvänder med alla ben och njurar där de ska vara.




....Om inte, hoppas vi att de gick till bättre behövande.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha du tror starkt på att nån mystisk främling(kommer inte ens ihåg exakt vart du ska:P) kommer kidnappa dig och sno din njure ellerhur ? ;)

2010-06-21 @ 22:33:39
URL: http://900911.sarabjorkqvist.com/
Postat av: Linda

Haha, jamen vadå? Tror du inte att den möjligheten finns??? ;)



Nej jag tror jag kan vara lugnt, mina njurar kommer vara intakta och sitta där de ska när jag kommer hem också ^

2010-06-21 @ 22:59:09
URL: http://linlan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejhej!



Finfin blogg! Besök och kommentera våran.

Du skulle vara världens snällaste om du röstar på mitt bidrag

i den här fototävlingen: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=astrid



TackTackTack på förhand!



Kram Emma

2010-06-22 @ 10:57:15
URL: http://ourphotos.webblogg.se/
Postat av: Ida

Vilka fina bilder du tar!

2010-06-22 @ 12:15:11
URL: http://syskonkarlekk.blogg.se/idas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0