Jag vill ha snö!



För att understryka rubriken.

Annars är livet stabilt just nu. Jag fyller år om mindre än 2 veckor (helt galet, 20 liksom!) LILLA JAG!
Skolfotoperioden är slut, jag har hunnit varit ledig i tre hela dagar just nu. Har varit i Stockholm några dagar och åker till Rättvik i morgon! Ska bli fantastiskt roligt att träffa alla där igen.


Brukar inte pyssla med självporträtt, men hittade en från i somras. Denna tjej is turning 20!!!

Just nu funderar jag på att gå och sätta mig framför tv:n och glo på kanske en av världens bästa rullar, Trainspotting, som går på nån Kanal +/tv1000/vaddetnuär-kanal.

Nu när jag är ledig lite mer ska jag försöka skriva lite mer. Och lite mer seriöst. Hjälp.

Okej, jag önskar mig en hemsida i födelsedagspresent!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0