Trött...

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen på sistone. Känner varenda gång jag tänker på den ångest över att jag inte har fotat på megabautalänge, och att jag verkligen inte har något att uppdatera.
Men nu ska det bli ändring på det! Får bara se hur länge jag orkar höhö.
Men sen har jag inte hunnit eller orkat skriva också på grund av den enkla anledningen att jag jobbat så himmelskt mycket just nu. Idag är det dock bara 6 arbetsdagar kvar av det hektiska schemat vi har haft nu. Är för stunden i Malmö men det känns som att vi varit lite överallt och ingenstans, alltifrån Åmål till Luleå till Jönköping, till Malmö, till Lund, till Sunne, till Uppsala, Knivsta osv. Det kommer helt klart bli tomt när skolfoto avslutas! Just nu har vi startat den fina traditionen med kvällsspringturer här också, det är vi riktigt duktiga på, jag räknade precis ut att 1 varv runt parken i powerwalk, plus 3 varv i springning är 6,4 km, plus att vi då powerwalkar till och från parken, så det kanske totalt blir 7 km, lite okej i alla fall!

Nu tror jag att jag ska sova lite, måste bli lite piggare tills i morgon känner jag... Hjälp


Måste snart ut och fota lite igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0